Tristar SZ-2135 Stofzuiger Multi Cyclone zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar SZ-2135 Stofzuiger Multi Cyclone zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Bassio 23-01-2017

Erg slecht product heb hem nu iets meer dan een half jaar en hij begint stukje bij beetje uit elkaar dit is mijn tweede stofzuiger want de eerste viel na een week al uit elkaar

Pluspunten

• Zakloos

Minpunten

• Slang snel kapot
  • Wieltjes van de zuigmond breken snel af

R 27-10-2015

Prima stofzuiger die goed wendbaar is en een goede zuigkracht heeft. Ik heb deze stofzuiger nu een paar weken in gebruik en merk wel dat deze vaak schoongemaakt moet worden.

Joost 21-10-2015

We hebben deze cylinderstofzuiger inmiddels enkele weken in huis. Hij ziet er goed uit en is erg fijn in het gebruik, hij is goed wendbaar en goed regelbaar. Ook is hij lekker licht.
De negatieve punten zitten vooral in de schoonmaak van de onderdelen. Dat is namelijk niet zo goed beschreven in de handleiding en moet vrij frequent gebeuren om de goede zuigkracht (die deze stofzuiger heeft) te bewaren.
We hebben hem nog niet lang, dus de duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Al met al een goede keus, vooral voor deze prijsklasse.

mspierings 15-10-2015

fijne stofzuiger met een goede zuigkracht en wendbaarheid. Het was fijn geweest als de snoer wat langer zou zijn.
Voor de langere mensen is de steel wat aan de korte kant. Over het algemeen zeer tevreden.

maschty 14-10-2015

Zeer fijne stofzuiger, zeker voor dat geld. Makkelijk te tillen, goed wendbaar, zeer sterke zuigkracht die te verstellen is. Geen stofzuigerzakken. En heel fijn rechtop te plaatsen wat heel makkelijk op de trap is. Kortom ik ben zeer tevreden.

d.vaneeuwijk 12-10-2015

De machine heeft een hele goede zuigkracht maar het schoonmaken is in mijn ogen een beetje omslachtig. Het filter/sponsje wat uitgewassen moet worden moet eerst goed drogen voordat de machine opnieuw gebruikt kan worden. Een extra filter/sponsje zou in dit geval een welkome aanvulling op het product zijn zodat na schoonmaken met het "reserve" filter gewoon verder gewerkt kan worden.

Dwarsbalkje 09-10-2015

Mooi vormgegeven, kwalitatief erg goede stofzuiger. Makkelijk te bedienen. Lichtgewicht, grote wielen die soepel draaien. Bijgevoegd borsteltje is een zeer handige. Neemt weinig ruimte in beslag. Kortom een goed product met een prima prijs kwaliteit verhouding.